söndag 24 februari 2013

Söndag




Idag börja jag och Valle med en mysstund i soffan. Sen åkte vi till ikea med mamma och fika. Måste ju rasta sjuklingen ute i friska luften. Sen tänkte jag passa på att fika nu innan jag ska dra ner på alla kolhydrater nu igen. Lyckades äntligen att montera den nya bilbarnstolen i bilen idag. Riktigt nöjd. Tyvärr så vart  det sämre med benutrymmet i framsätet. Men där sitter oftast ingen. Idag var det dags för kryddpartyt i skultuna. Vart att beställa lite fast jag inte skulle ha något. Köpte en ny krydda som heter limepepar och sen vart det badsalt. Sen vart det att svänga förbi skälbyhallen på väg hem då vi glömt att ta fram maten från frysen.
Under veckan som kommer ska Valle till bvc och jag till reumatologen. Ska även skjutsa mamma till sjukhuset i veckan. Så det händer lite i veckan. Är lite spänd över att höra vad som händer hos reumatologen.  Det ska väl diskuteras hur proverna såg ut. Sen får vi se vad som bestäms om cellgifterna. Men men det är väl ingen ide att grubbla på det nu.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar