fredag 8 februari 2013

Sjuk


Jopp idag är jag sjuk. Det börja igår kväll med värk i kroppen och feber. Det är min SLE som blossat upp. Det var bara en tidsfråga innan det skulle hända nu när jag slutat på plaquenilen.  Låg och vred mig i sängen till 4 och vakna igen vid 6. Så inte mycket sömn här inte. Fick tag i en telefontid med läkaren på tisdag. Så de var bara att åka in till sjukhuset och lämna prover idag. Sen åkte vi till leos lekland och lekte och träffa alla andra mammorna från öppna. Tänkte att det blir lugnare där då Valle leker mer fritt inte här hemma där man måste jaga han hela tiden. Väl hemma kunde jag prova citadonen som de skrev ut idag åt mig. Får se hur jag kommer reagera på den. Det är ju trafikvarning på den och jag ska ta den 3 gånger om dagen. Men jag har tagit tyngre grejer förut utan problem så vi får väl se. Väl hemma upptäckte jag att någon har kört in i våran bil och repat den. Inte så kul. Känns som att de pengarna har vi inte riktigt nu.....
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar