lördag 23 februari 2013

Helg



Än så länge är det en ganska lugn helg. Passa på att färga håret igår. Kände de var dags för något nytt. Vela mellan en röd och en lilla nyans. Resultatet vart en rödlilla nyans. Är nöjd men tyvärr tog den inte överallt. Men det vart lite mer liv i håret. Annars har jag försökt ta det lungt har fått någon typ av inflamation i foten som gör det svårt att gå med. Idag ska vi äta god mat. Köttfärslimpa står på menyn och till det ska jag slå på stort med karamelliserad rödlök. Mums! I morgon är det skultuna som gäller då ska vi på kryddparty. Vet inte om det blir att köpa något. Är ju lite snål. Vill gärna ha deras badsalt. (De har bad och hälso grejer också.) Jag använde badsaltet mär jag vänta Valle och det var det bästa badsalt jag någonsin använt. Löksoppan skylle vara kul att ha men det är inte nödvändigt.
Älskar bilden jag tog på Valle här igår. Han har så fina ögon. De lyser upp på något speciellt sätt. Min lilla prins. 
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar