fredag 15 februari 2013

Lilla jag


Ja lilla jag börjar att komma till liv. Självklart vart man ju sämre efter jag skrev sist.  Vakna i tisdags och kände mig mer död än levande. Kändes som magen vred sig som en disktrasa och gjorde kullerbyttor på samma gång. Sen vart det att hänga på toaletten tilla mamma kom till undsättning.  Finns inget jag är mer rädd än för spyor. Hatar det!  Får panik när det sker. Har inte spytt på flera år. Och då har jag genomlidit cellgifter och en graviditet utan att kräkas. Finns inget värre.  Fick ingen ny medicin av min läkare hon vill göra lite mag och tarm underökningar först. Sen får vi se om jag ska prova cellgifterna igen. Just nu får jag nöja mig med dubbel kortison. Så nu efter två dagar mår jag mycket bättre. Som vanligt trött med lite värk men lever och kan ta hand om mig själv igen. Så nu väntar en helg med unga reumatiker och må bra helg. En hel helg med trevligt sällskap och träning och föreläsningar. 
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar