fredag 4 januari 2013

Sudden death



Min Samsung galaxy s3 är död. Den tog självmord i Tisdags natt. Så nu är den inlämnad på lagning. Så nu sitter jag med Andreas gamla mobil. Inte lika avancerad och inte samma appar i den.  saknar även min kalender. Jag vet inte vad som händer här i januari utan den. två veckor säger de att det ska ta och laga den. nu vet jag ju vad felet är då Samsung gick ut i onsdags och berätta att galaxy  s3 har en bugg som gör att den plötsligen ofta under natten självdör. Sudden death kallar de det. Om jag förstått det rätt måste de byta hela moderkortet. Man märker hur fast man är i sin mobil när man blir av med den. det tog ju nästan en hel dag innan jag fick en ”ny” då jag har ett mini simkort. Känns som har hela livet i den.  så nu räknar man dagarna till att jag har den i handen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar