lördag 26 januari 2013

Bättre och bättre



Ja vi börjar bli bättre. Valle har var feber och spy fri i några dagar nu. Han hostar och rosslar lite men han är bättre. Tror hostan kommer vara kvar ett tag. Han har även börja äta mat igen. Så himmla skönt att se han så frisk igen. Själv är jag fortfarande snorig men det är mycket bättre med mig också.  Nu måste vi bara komma in i rutinerna igen. Sova i sin säng, äta mat, sovtider med mera. Vi måste hitta på något och göra man märker hur rastlös han är. Försöker leka så mycket som möjligt med han men det är bara en massa gnäll. Imorgon har vi stämt träff med mamma för att äta frukost på ikea. Sen på onsdag blir det sjukhuset igen. Fick ställa in Valles röntgen av njurarna igen förra veckan men nu är det äntligen dags igen. Satt och spana lite på kläder ikväll på ellos. Ska ju på bröllop i april och måste jag måste ju ha något på mig. Tror jag hitta en klänning som jag gillar. Får se om jag köper den. Det är ju ett tag kvar. Det är ju lite svårt att hitta kläder som passar med min ben tatuering. Jaja vi får se.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar