torsdag 10 januari 2013

Veckan


Nu har jag fått tillbaka min mobil! Självklart har de fått byta allt i den. Känns som en helt ny mobil mycket piggare är den. Men gud vad jag har saknat den. Så skönt att slippa Andreas gamla som reta gallfeber på mig. Början av veckan hände det väl inte så mycket. Valle har vart snorig så vi har försökt tagit det lugnt. Onsdag torsdag har vi vågat oss till öppna förskolan igen. Imorgon ska vi gå upp tidigt och skjutsa min mamma. Annars har jag vart riktigt duktig den här veckan har vart och tränat två gånger.  Jag har även börja med LCHF lite lätt igen. Den ända gången jag fuskar är till frukost då jag äter mina flingor. Men inga sötsaker på hela veckan. Har även börjat en ny nedtrappning på kortisonet. Funkar än så länge.  Har dock jävligt ont i ryggen i kväll. Känns som en kniv sitter i den. Nä nu ska jag sova lite go natt med er alla.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar