måndag 14 januari 2013

veckan som kommer


Vad händer i veckan då?
Idag ska vi till biblioteket och försöka lösa bokstrulet som är. Jag har lämnat en bok som de påstår att jag har kvar. Sen ska Valle och jag möta Jessica och Lo på öppna. Idag tänkte vi vara duktiga och gå och lämna bilen hemma.
På tisdag är det prat om att gå till pinglan (som är en annan öppna förskolan) det är massa mammor som stämt träff där. Har inte bestämt mig än. Annars är det träning för min del son gäller.
Onsdag är än inte planerat och torsdag tror jag att jag ska hämta Andreas på jobbet har inte fått veta. Annars är det bäckby öppna som gäller då det är bebis dag. Sen är der gymmet som gäller.
På feedag är det sjukhuset som gäller igen. Heldag föe Valle. Nu är det dags för ny kamma röntgen. Känns som det kommer bli krångligare den här gången. Han måste minst ligga 30min still utan att röra sig. Han ligger ju inte ens still när han sover längre.
Sen i helgen blir det sthlm med kalas och jag ska på årets första styrelsemöte med unga reumatiker.
Funderat om jag ska Ringa reumatologen och boka tid. De har inte hört av sig och jag måste se över mina mediciner. Får inte rikigt min kortison sänkning att funka.se vad hon vill göra vad som ska bort eller inte.
Ja det är så veckan ser ut för oss. Lite saker men inte mycket. Ska försöka få ork att byta gardiner här på övervåningen också. 
Bjuder på en bild på maten från igår. Det var gott men tyvärr fick jag kasta 1 1/2 avocado.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar