tisdag 29 januari 2013

Tisdag


Idag fick vi äntligen besök av Mia. Var ett bra tag sen vi såg henne.  Valle vart lite blyg först men sen löste det sig och han vart sitt glada jag igen. Annars har vi vart på Toyota och spana lite på bilar. Jaja jag vet vad ni tänker men vi kolla bara. Aurisen har kommit med en facelift nu. Och den är lite större. Vi fick in barnvagnen utan problem. Så nu är den stora frågan. Behövs verkligen en kombi? Det är en hybrid vi kolla på och då går den på el i stan och det kan ju vara bra. Hmmm ja det är mycket att fundera på. Aurisen som vi hade förut älska jag. Saknar den bilen.
I kväll så kröp/drog sig Valle sig framåt för första gången.  2hela meter kom han innan han tröttna.
Imorgon ska jag och Valle till sjukhuset och göra en röntgen på hans njurar. Vem vet de kan bli den sista undersökningen.  Så halvdag på sjukhuset i morgon.  På kvällen ska jag och Andreas till barnenshus och köpa ny bilstol till Valle. De har en stor rea kväll. Hoppas vi hinner få en inna de tar slut bara.
Nä nu ska jag sova lite go natt.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar