fredag 7 januari 2011

Vecka 1

Så nu är det väl kanske dags att uppdatera lite. Har ju inte vart så kry den sista tiden. Har väl inte orka med så mycket. Det har jobbats och vart på sjukhuset och lämna en massa blodprover nu sista tiden. Har en telefon tid med min läkare näste vecka. Sen sist jag skrev så har vi även vart i sthlm och haft ”julafton”. Det vart en massa trevliga julklappar. Har fått en massa fina formar i olika färger och formar. Sen har jag fått en bok. Skendöd av Tess Gerritsen. Kan rekommendera den. Det är väl det jag har orkat göra nu de här sista dagarna nu när man vart ledig. Andreas har lova att rasta mig en sväng på stan i dag och det ser jag fram i mot.

Mina fina nya formar

Det går inte ta en bra bild på mig och Andreas det är alltid någon

av oss som gör en min. men vi ser ju glada ut i alla fal.


Skendöd av Tess Gerritsen. Handlar om att obducenten Maura Isles hittar en kvinna i kylrummet som inte är död. I illfart körs kvinnan till sjukhuset. Där allt förändras fort. Ena stunden har vi ett ovanlig gisslandrama som eskalerar hela tiden. Som gisslan hittar vi höggravida kriminalpolisen Jane Rizzoli. Den här boken har det mesta. I ett bra tempo. Så får man följa flera personers resa i hur historien förändras.

Skendöd är bok 5 i Isles/Rizzoli-serien. Tyvärr så går det inte få tag i alla böcker på svenska. Och för er som har missat det så har man spelat in en serie som bygger på böckerna. Den vissas nu på kanal 5 på torsdagar.

1 kommentar:

  1. Vi hoppas att du verkligen blir bättre. Ni var så söta på bilden. Många kramizar till dig!!!

    SvaraRadera