lördag 8 januari 2011

Helgen

Igår så åkte jag till Apalby och köpte mitt träningskort. Det vart inget combikort utan vart ett Gym/ passkort. Vart lite biligare då. Efter det så åkte jag och Andreas ner på stan och shoppa lite. Vart inte så mycket för min del men Andreas köpte nya byxor. På kvällen baka jag en LCHF- kaka. Den var ju inte så man sväva på moln men det slank ner en bit. Sen så somna jag i soffan.

Juno myser i soffan.

Idag så börja dagen med att åka och gyma. Kände mig lite väl borta där i lokalen. Jag hade mitt träningsprogram från sjukgymnastiken med mig. Men förstod mig inte riktigt på hur jag skulle ställa om de olika maskinerna. Så jag måste boka en genomgång av maskinerna tror jag.

Idag har vi också vart och fira min bror Björn som fyllde 29år. Bara ett år kvar till gubbe. ;-) Det bjöds på tårta och kaffe.

Fick även en ny julklapp av mamma. En 5-way opener från Zyliss. Det är en öppnare som man kan öppna det mesta med i köket. Sånt där som kan vara lite svårt.

Nu i kväll så har vi gjort hamburgare och whiskyhamburgersås. Den är ju så himla god!

En 5-way opener

Mums sås

Min Söta Älskling

Björns minstingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar