söndag 9 januari 2011

Söndag

Idag så har vi vart och storhandlat för veckans mat. Det vart en sväng inne på Ikea och hälla shopping också. Hitta tyvärr inget roligt. Men vi svängde in på plantagen på vägen hem. Vart tre stycken blommor. Och jag har ju gett upp när det gäller levande så det vart tre stycken fejk. Men det vart bra i vardagsrummet i alla fall. Så nu sitter vi och myser i vardagsrummet. Har nyss ätit paj. Prova göra små pajer i mina nya formar. Så nu sitter Andreas och spanar på bandyn och jag knappar på datorn. I morgon är det dags för jobb igen och jag känner mig tillräkligt pigg för att börja jobba igen. Det är ju relativt lugn dag att börja med också.

2 kommentarer:

  1. Har också börjat ge upp riktiga blommor, det finns ju så snygga fejk nuförtiden. Så mysigt det blev i dina fönster!!

    Jag håller tummarna för att det blir ett superbra år för dig! Att du kommer iordning med mediciner mm och får känna att du mår bra och inte har så ont jämt!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tyckte du gjorde alldeles rätt i att köpa konstgjorda blommor. Det blev riktigt fint!

    SvaraRadera