tisdag 18 januari 2011

Sjuk

Urk…. Jag mår inte bra. I torsdags så börja jag med Methotrexate. Funkar ok mådde lite illa och hade ont i magen i två dagar. Mådde även lite illa i måndags på jobbet. Men det var inte så hemskt som jag trodde. Får väl se hur jag mår på Fredag då jag ta nästa dos på torsdag. Det vill säga om jag blir frisk. Sitter här och har blivit sjuk. Det börja i går. Hela halsen värker och jag är jätte trött och har feber.

Jag är inte heller på toppen humör. Känner mig bara sur och ledsen. Så för att pigga upp mig i allt blä så har jag köpt mig en present idag. En ny väska på Åhléns. Riktigt snygg tycker jag att den är.
Nä nu ska jag tycka synd om mig och gå och lägga mig. Håll tummarna att jag är frisk i morgon så jag inte måste avbryta kuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar