söndag 4 juli 2010

Jag vill gå naken!

Helgen har ju gått i solens och värmens tecken. Så visst har man vart sjuk i helgen. Men man har fått tagit det lugnt och vilat mycket. Så nu mår man lite bättre. Men värmen tar kål på mig. Det är nu man bara vill springa runt naken. Jag ni läste rätt jag vill vara NAKEN! Jag har inga kläder som passar när det är så här varmt. Det är jobbigt att gå runt i en massa täckande kläder när det är varmt. Så i morgon funderar jag på att bära en burka på jobbet.

Nu i helgen har vi köpt ett parasol vist är det snyggt? Så nu har vi lite mer skugga när jag ska sitta ute.
Under helgen har jag knappat på datorn har hitta 2 nya bloggar och kvinnor som bloggar om SLE. En som jag har bestämt att jag ska följa. Ena vet jag inte än måste läsa i kapp lite för att se om det är något. Men kul ändå med 2st nya det är ju ca 6000 människor som lever med SLE i Sverige.

Så i morgon är det jobb igen känns skönt att få komma dit igen börjar bli lite rastlös här hemma.


Jag i min burka på väg till jobbet

Vårat nya parasol

1 kommentar:

  1. Ja vi är några stycken som lever med den här sjukan!! Sist jag var och fick cellgifter så låg det en kille i min ålder i sängen bredvid. Jag frågade vad han hade för fel, och döm om min förvåning när han berättade att han också hade SLE. Det är ju ganska ovanligt att killar får det. Vi får kämpa oss genom sommaren, snart är det vinter igen!! KRAM

    SvaraRadera