lördag 17 juli 2010

Födelsedagar

Jopp det är sant jag har blivit ett helt år äldre. Men jag vet inte om jag har blivit klokare. Jag fyllde år i går . det firades med att bjuda Pappa och hans tjej Monika på mat. Fick en pajform, en sallad/degskål och salladsbestik av Andreas. Jätte fina i märket Le Creuset.

Idag (lördag) har vi haft kalas här hemma. Andreas och min familj samlade. För det är ju inte bara mitt kalas det är ju så att Andreas fyller år i morgon. Det vart en trevlig dag fast det regna stundvis. Vi bjöd på Hallon och Björnbärspaj med vaniljsås.

Vi har båda fått väldigt fina presenter. Jag har fått mig en helt ny uppsättning pajformer. Lite böcker som jag ska läsa nu på semestern. Lite grilltillbehör och presentkort fanns med i paketen.
Så både jag och Andreas Får tacka så mycket. I morgon ska vi hem till Björn med familj och fira Issa som fyller år. Sen så ska jag också fira Andreas.

Andreas fick en kokbok skriven av Fredrik Zäll så räkna med en massa goda recept framöver.


1 kommentar:

  1. Hej Åsa! Yes jag glömde som alltid (Nästan) sorry igen Happy B på er bägge

    You Know who!!!! :-)

    SvaraRadera