torsdag 4 februari 2010

Veckan

Hej ja vi lever! Det är mycket som har hänt nu i flera dagar. Här kommer lite kortfattat.

Måndag: JA! Äntligen flytt! Nu är det flyttat det har gott riktigt bra. Nu är det städ och upp plock kvar bara. Känns som vi lever i kartonger just nu. Vårat största problem just nu känn som alla taklampor vi har över då det inte finns några lampkrokar i detta hus. Men jobbigt jobbigt har det vart träningsvärk fortfarande. Tack pappa för flytthjälp och mamma för flyttmat.

Tisdag: Börja min BE kurs jag har vart på. Riktigt intressant var det. Kan tala om att det behövdes. Kan inte fatta att man har glömt så mycket. Gott med mat och fika som det vart mycket av.

Onsdag: kurs då också. Sluta tidigare och jag och Andreas passa på att shoppa. Vart dyrt på Ikea. Och lite shoppat på hemtex. Men ingen snösläde så långt ögat kan se än.

Torsdag: fortfarande inte färdigt här hemma. Första riktiga jobb dagen för min del. Kan även tala om att det är 8år sen jag och Andreas vart tillsammans. Det fira jag med att köpa en blomma till han.

Älskar dig Älskling!

1 kommentar: