måndag 16 november 2009

Trött

Gud vad trött jag är idag. Sitter på jobbet nu med hål på morgonen. Tyvärr gör sånt bara att man blir tröttare. Natten var hemsk har vaknat flera gånger. Så jag har bara legat och vridigt mig i sängen. Det värker lite här och var just nu. Ska väl inte gnälla för mycket spottkörtlarna är inte svullna längre i alla fall. Börja äntligen med tabletterna i går. Måste även förbi apoteket och hämta ut nya har inte hitta min låda här hemma.=/ vet inte hur jag ska palla glömmer och förtränger att jag ska ta de jävlarna. Måste hålla igång nu i ett halvår. Får inte ge upp så fort jag blir sjuk av dom. Undra bara om jag ska börja med vitaminerna också? De brukar ju inte hjälpa så mycket (tror jag). Jaja får se vad de har för kul på apoteket. Ska även förbi Sko August och köpa skor till jobbets julbord.

1 kommentar:

  1. Hittade att Alfalfa innehåller kanavanin som kan hämma immunförsvaret och bidra till ledinflamation. Kanavanin är giftigt. vanliga böngroddar innehåller inte detta ämne.
    Mamma

    SvaraRadera