söndag 8 november 2009

Juno

Spår Ja i dag så la vi ett viltspår åt Juno det gick väl inte så bra som vi hade hoppats. Det vart inte lika stort som jag trodde att det var, vart bara runt 65m. Måste ju säga att det var ju inte det lättaste att lägga. Tog mig en liten stund. Efter två timmar så gick jag, Andreas och Juno iväg för att gå det. Visst såg det lovande ut. Juno satt iväg på en gång. Men där bloduppehållet är så vänder Juno och springer raka vägen till målet och hinner äta upp alla köttbullarna innan man har fatta vad som har hänt. Visst glad var hon. Men jag stod och rynka pannan. Var det för litet, lukta det för mycket? Eller vad? Så det spåret som tog mig ett tag att planera och fixa tog knappt 1minut för henne att gå klart. Med enligt mig lite fusk….


1 kommentar:

  1. Det enda Fabbe fick "bra" kritik på när vi ställde honom var hans päls.. haha.. den är sträv, han fäller otroligt mycket.. man hittar hundhår överallt, ÖVERALLT!!! Man kan öppna ett nytt skinkpaket ur kylen och vips så ligger där ett vitt Fabbehår!! helt sjukt!

    Vi får bestämma någon kväll/helg när vi är lediga så vi kan låta dem leka!! :)

    Vi har betalat runt 500kr de gånger vi lämnat in Fabbe.. men han har ett litet otyg för sig.. när han är färdigtrimmad och Filip kommer dit och hämtar honom har han i två fall av två lämnat en liten kisspöl på golvet som ett "tack för hjälpen, här får du igen!!" till hon som trimmat honom.. det är nog mest trots.. han gjorde likadant hos filips mamma förut när han var yngre.. han kunde både göra ettan och tvåan innan vi kom in hos dem, men han lyckades ändå alltid klämma ut något på hallmattan!! trotsig, jovisst!!

    nu har jag precis ätit lunch och ska ta tag i eftermiddagens utmaningar.. bara 4,5 timme kvar nu.. längtar redan hem.. :P

    ha en mysig kväll!!

    SvaraRadera