torsdag 12 november 2009

Sjuk

Kryare ja jag vet att jag har vart väldigt frånvarande här. Men jag har mått så dåligt sista tiden. Har haft problem med svullna spottkörtlar. Sen så vart jag riktigt sjuk efter sprutan. Hade även problem med armen då den inte gick att höja över huvudet. Kan ju säga att jag såg lite rolig ut när det var dags att klä på och av sig. Men nu börjar jag bli bra från det. Mina spottkörtlar är nästan tillbaka i normalstorlek. Men det märks i kroppen att det har vart mycket nu på sista tiden och det hjälper ju inte så mycket av att det är kallt.

3 kommentarer:

  1. åå, du måste ta det lugnt åsa så du blir frisk och kry!!

    imorgon är det fredag, äntligen!! tänkte höra vad ni gör på söndag? vi är lediga "alla tre" och skulle gärna ha en busdag!

    kurera dig nu, och sov så gott!!

    SvaraRadera
  2. Hej! När tog du det där fotot av mig???

    SvaraRadera
  3. testar från mobilen. älskar sig!

    SvaraRadera