söndag 19 april 2009

vi 2+1

Veckan som vart jag vet att jag har vart dålig med att uppdatera med “riktiga” inlägg. Så här kommer lite av vad som har hänt under veckan och helgen.

Måndags: var jag och Juno ut till Tillberga och visa upp oss och spana på Catta och Nickes tomt. Lena och Håkan var här och hälsa på också.

Tisdag: Då var man tillbaka på jobbet. Annars var det lugnt men gud vad trött jag var på kvällen.

Onsdag: ja jag fick nya på sommar däcken på bilen. på börja den nya pärlplattan


Torsdag: har jag ju redan skrivit om inte den roligaste av dagar=/


Fredag: kort dag på jobbet! Hämta Andreas och Juno efter jobbet. Sen åkte vi hem låg/somna en stund på spikmattan. Fatta jag somnar efter 10minuter jag som aldrig brukar somna så fort även Juno var med och låg där i sängen en stund. Åkte över till mamma sen hon skulle vara Hundvakt en stund under tiden jag och Andreas skulle shoppa en stund. Det vart två t-shirts till mig 2 till Andreas och en skarf och tagits och strumpor. Och ett par skor så jag slipper förpesta mina elever i sommar i bilen. (om man ska tro på Andreas iallafall.) köpte Carls konfirmationspresent också.


Lördag: åkte vi till sthlm för att fira Lena som fyller år på måndag. Det var en trevlig dag och Juno sov som ett litet barn i bilen hela vägen hem.

Söndag: idag har vi grillat och vart ute och lekt på den stora gräsmattan. Och gud vad trötta vi är efter att ha sprungit så. Pärlplattan är nästan klar i skrivande stund är det 4/6delar klar. Annars har vi bara tagit det lungt och sovit i soffan och spanat på True blood (som var riktigt bra måste jag säga det trodde jag inte)





1 kommentar: