lördag 4 april 2009

Hund

Juno ja natten har vart lite märklig men det gick jätte bra enda till 01:30 då vakna Juno och ville kissa och bajsa. Och det gjorde hon med glädje bredvid sängen innan jag får av mig täcket. Sen vägra hon sova, hon skulle leka. När ingen vill leka med henne så bestämmer hon sig för att traska in till katterna. (som nu ligger och gömmer sig under sängen) Och det sluta med en riktigt snytting som det lät efter det så fick hon komma upp och sova mellan mig och Andreas. Morgon stund har guld i mun heter det. I mitt fall heter det, väldigt tidigt på morgon har tunga i örat. Så det var bara att traska upp 06:15 och gå ut. Men det är fortfarande lite läskigt ute, så kissa ute är inte populärt. Sen när vi kom in så passa Juno på att skita mitt på vardagsrumsgolvet. Men vi har haft en trevlig förmiddag med lite promenader ute vi har kommit ända till 1c (2portar bort). och kissat ute en gång! Det går framåt! Och inga av halsbanden funka då alla var för stora så nu har vi fått leta rätt på de gamla katt selarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar