tisdag 21 april 2009

jobb, Juno

Tisdag idag så har dagen vart väldigt skum har inte riktigt vart på humör för mycket. Väldigt lättretlig är jag också. Fick en påse med frukt i dag av en elev som tyckte att jag skulle ha. Hon ansåg att det var nyttigt och att jag hade ju aldrig rast så jag skulle ha i bilen. Jag la in frukten i fikarummet. Så alla ni andra varsågod jag kommer inte kunna äta upp det själv. Upptäckte i dag att en elev hade brunt garn till hår idag också. Fattar inte hur jag har missa det tidigare. Vart även klar med pärplattan i dag. Får se när ni får se bilder.

När jag satt vid datorn förut så fick Juno tokfnurp här hemma igen. Fattar inte att hon orkar. Vet inte riktigt vad jag ska göra ute vill hon inte vara då det är kalt. Har hon kul? Andreas och jag brukar skämta om att det är ett defekt fel =) nä hon är väl bara rastlös men vad ska man göra då hon inte vill ut och leka? Någon som har lite tips och förslag?


1 kommentar:

  1. Det är en valp! Räcker inte det som förklaring? =) Men om hon tycker det är kallt ute så köp ett täcke till henne, då kanske hon tycker det är roligare ute. Eller ge henne hennes mat utomhus. Om hon är matglad DVS... Behöver inte vara i en skål utan be henne att göra något enkelt och när hon gjort det så strör du bara ut lite mat på backen så hon får "leta" själv efter maten. Se bara till så det inte finns massa skräp i närheten ;)

    SvaraRadera