onsdag 11 februari 2009

jobb

MÖTE idag tänkte jag att skulle få följa med mig på jobbet tyvärr glömde jag bort det efter halva dagen så ni kan få se lite i alla fal dagen börja med att jag skulle på möte i Bålsta…

Dagen börjar ( kl 5:15) med juice och en morgontrött Åsa



Sen är det ut i kylan för att ”skotta ” fram bilen fast idag var det riktigt lugnt fast det har snöat i natt.




Sen väl i Enköping (kl 6:50) så var det dags att hämta ut bilen från garaget kan ju även tillägga att jag var nykter =)



Sen var det bara att plocka ihop elevkorten så jag kunde lägga körordern i bilen.



Sen hämta Ronny upp mig med sin bil sen var vi iväg till Bålsta för möte




Kl:8:00 Möte gud vad mycket som ska diskuteras och kommer vi fram till något?? Segt säger jag och vi missa frukostfikat i Enköping =(



Sen var det bara raka vägen till Enköping eleverna stod där och vänta kl 10:30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar