fredag 13 februari 2009

Premiär

Frday the 13th Premiär!!! Idag såg vi den! säger att det var ruggigt bra för att vara en ”remake” jag trodde inte jag skulle vara så nöjd med filmen dom har ju ändrat lite från grund faktan men det kan jag ta. Se den riktigt bra nog en av det bättre skräckfilmerna som kommer komma under året….. dagen till ära hade jag jag min jason t-shirt.

Men fan va jag hatar människor dom sabbar hela bio stämningen satt brevide en jävla bimbo !! så fort Jason kom upp på bild så gal skrek hon och annars där i mellan satt hon och sa nej urs och oh my god! Sen höll hon för ögonen och satt och gnällde att hon inte våga se tror hon missa halva filmen… fattar dom inte att dom ska se såna här filmer? Dom sabbar ju för alla andra jag ville fan be henne dra…..
det är sånt som gör att jag inte går på bio så ofta har inte kommit hem glad från någon bio på flera år jag stör mig så mycket på sånt ingen respekt som förra gången då en satt och prata i telefonen som ringde…..







1 kommentar:

  1. shysst! att denvar så bra då, ska se den snarast..

    Mors RL

    SvaraRadera