lördag 7 februari 2009

Fredag

Härliga fredag idag så var vi ner på stan skulle gå och tunna ur håret nu efter två veckor på Kloak (gratis! Me happy!) känns mycket bättre nu när det inte är så tungt längre sen så köpte jag lite hårprodukter när jag ändå var där….

Sen så gick vi till jensen´s Bofhus och käka även om Åsa stördes lite här och där…. ( det finns vissa grejer jag inte vill se nä när jag äter säger jag bara ) Men det var gott i alla fal jag åt fläskfilé och Andreas åt bbq ribbs till efterätt åt vi apelsinsorbet med chokladmousse riktigt gott var det !! även om det inte såg ut som på bilden på menyn men om vi säger då där så såg min och Andreas inte lika ut heller olika upplägg och olika skålar men skit samma gott var det !




Sen så gick vi till bishops och hade det trevligt säger då det härliga fredag…..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar