lördag 27 juli 2013

Fredag

Igår var det fredag. Det var årets varmaste dag här i västerås också.  Kan säga att det var varmt. Värme och smärta är ingen bra kombo. Känner att jag är som ett monster med noll tålamod.  Fräser skriker på allt och alla. Dagen börja med att Valle och jag hämta min mamma från jobbet. Sen åkte vi till Erikslund för lunch på ikea och shopping.  Så nu har jag lite kläder att ha när jag börjar jobba igen.   Vart en sväng in på Hemtex där de var rea på rean. Jag köpte en vaxduk till köket. 55kr. Hade även kvar lite på ett presentkort så jag behövde bara betala 4kr. På kvällen så vart det grillat till middag. Grillad fläskfile med färskpotatis och grillade grönsaker. Valle var väldigt nöjd med potatis med smör och fläskfile och satt där och smacka. På kvällen så titta vi på tv nineties. Alltid lika kul att se och höra alla låtar från 90talet. Igår prata med Fat boy slim. Senare på kvällen när grabbarna sov smög jag ut för att inte väcka dem och åkte ut med mina rullskridskor.  Det gick bättre och bättre med behöver lite bättre balans. Åkte lite fram och tillbaka på en av de långa nya gatorna här borta. Sen tog jag en sväng runt i området. Efter en halvtimme var jag hemma. Låter kanske inte mycket men lagom. Det tar på krafterna och på kroppen att hela tiden balansera på grillerna. Svetten ran som bara den. Men riktigt skönt var det ute när de var svalt.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar