måndag 22 juli 2013

Födelsedagar

Nu har vi firat klart våra födelsedagar.  Jag fyllde 27år i tisdags och den firandes lugnt här hemma.  Mamma och Fredrik och Carl kom över på kvällen och åt tårta.  jag fick ett par rullskriskor och en bok av Andreas i födelsedagspresent. Jag har även fått presenter i helgen. Svårt att räkna upp allt med jag har bland annat fått böcker vanliga och kokböcker. Även lite presentkort och en terrassvärmare.  Jag får Tacka alla för ALLA fina presenter.

Andreas fyllde år i Torsdags. Han fyllde de stora 30. Andreas har bara önska sig en sak och det var presentkort till en cykel.  Nu har han fått mer än så och jag tror han är väldigt nöjd med allt. Idag så hämta vi ut cykeln från sportson det vart en Crescent Lotta i retromodell med en barnstol.  Jätte fin är den. Efter maten så gjorde vi i ordning min gamla skorv och så cykla vi till centrum och åt en glass. Sen tog vi en sväng förbi dagiset innan vi cykla hem. 10min tog det.

Allt som allt har det vart lugnt födelsedagsfiranden utan något stort kalas då det inte fans tid för det i år.  Tack alla för alla gratulationer. 
Min tårta med kladdkakor



Valle tyckte det var kul att cykla


Mina nya kokböcker

1 kommentar: