torsdag 21 mars 2013

Veckan som gått





Här rullar dagarna på. I tisdags var vi hemma hos mamma och lekte lite. Det är full fart på Valle. Och det blir många diskussioner och bråk om vad man får göra. Tex Valle ser datorn står på vardagsrummsbordet kryper fram och ställer sig och suger på usb portarna.  Jag /Andreas lyfter bort han och försöker ge han en leksak.  Valle skriker, gråter och vrider sig som att han har krämpor. Den pojken kan inte ta ett nej. Och så är det om allt. Pennor, bankdosor, böcker, mobiler mm. Tur att han lugnar ner sig när vi är ute bland folk. Jagar stackars Juno gör han också.  I onsdags och idag har vi vart på öppna förskolan och umgåtts. Valle har även upptäckt hopphästen och hur rolig den kan vara. Efter öppna förskolan idag fick Valle vara med Andreas och jag åkte på pysselträff med reumatikerförbundet.  Så det var jag och en massa damer. Gjorde en pärlängel. Sen fick jag hjälpa de andra med deras.  I morgon får vi äntligen hämta hem våran bil från Toyota.  Ska bli skönt att få slippa volvon. Imorgon så ska vi även hem till en a  mammorna i familjegruppen. Blir lite andra mammor och barn från öppna som kommer också.  Det skulle bjudas på mat så det ska nog bli kul.
Annars då? Har gått en vecka nu på cellgifterna och jag mår så där har ont i kroppen just nu. Speciellt i höften.  Och händerna.  Annars så har ju illamåendet börja komma. Oftast är det värst på kvällen. Idag gick jag upp på dubbeldos så nu är jag halvvägs.  Hoppas att illamåendet lugnar ner sig. Annars får jag nog be om att få något utskrivet mot det. 
Hoppas även att min klänning kommer från ellos imorgon har vänta länge nu. Hoppas den passar annars måste jag hitta något annat till bröllopet. Måste även hitta skor och en väska som passar.  Frågan är ju också hur varmt kommer de vara om en månad?
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar