måndag 25 mars 2013

Måndag




Idag är det den 25. Då har vi ätit Lchf i en månad här hemma. Och vågen visa -3,2kg här hemma. Nu har det dock blivit fuskat en del då jag har ätit både pizza och chips. Tårta och bullar har slinkt ner också.  Gick ju upp nästan två kg efter e  helg så. Så jag hade säkert kunna göra bättre ifrån mig. Men jag är nöjd. Jag kommer i mina gamla jeans nu. Och det är ett tecken på att magen har blivit mindre. Tror jag minskat ca 2cm. Har dock ej skrivit upp när jag mätt.
Idag kom äntligen klänningen jag beställt på ellos. Jag vart jätte nöjd med den. Den var fin. Tyvärr vart jag inte helt nöjd med hur det såg ut med min skinnjacka. Då klänningen går i 50-tals känsla vart det lite för mycket rocka billy. Men jag kommer ju inte ha jackan på mig överallt.  Så det får väl gå.
Idag fira vi våffeldagen. Men våfflor var inget för Valle. Han tycker ju inte om att ta på kladdiga saker så han kasta de bara på golvet och spotta ut dem. Efter middagen hade han då sylt, grädde och köttfärssås över hela sig så han fick ta ett snabb bad i handfatet.
Idag var vi även snabbis på öppna och åt en våffla och gjorde påskkort. Sen gick vi vid 12 då Valle har fått en jätte hemsk hosta.  Så han hosta hela tiden. Lill killen. I morgon blir han tvungen att följa med mig till sjukan då jag ska lämna prover.
Jaja nu ska jag väl försöka sova. Sover så dåligt nuförtiden.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar