onsdag 27 mars 2013

När ska det ta slut?


Ja idag har jag haft en ego depp dag.  Känns som det är så mycket i livet som skiter sig. Stod igår kväll och pröva lite frisyrer som jag kan ha till bröllopet vi ska på i april. Och då tycker jag håret lägger sig så konstigt i luggen när jag kamma den bakåt. Det visade sig att jag har börja tappa håret. Den är inte helt kall fläcken utan lite hår som är kvar. Men det är en fläck lite större än en tia. Ja jag vet att det är inte mycket och om man inte vet om det så tänker man inte på det. Men jag ser det varje gång jag ser mig i spegeln. Frågan är om jag kommer fortsätta tappa mer. Om fläcken blir större. Om de blir fler? Det är inte ovanligt att Sle patienter tappar håret i fläckar. Har jag otur kan det ta lång tid innan de växer ut.  Håret betyder mycket.  Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mitt hår men jag måste själv tycka om mitt hår annars känner jag mig inte bekväm med mig själv. Tittade på bilder på mig själv. I september så var luggen tjock som vanligt. Men på bilderna i februari börjar man se att de blir glesare.
Ja nu är det bara tiden som kan säga hur det blir.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar