torsdag 11 oktober 2012

Tar det lungt



Vad har hänt på en vecka nu då? 


Jo Valle vart ju som sagt sjuk så det var ju bara att ringa och avboka operationen. Har nu fått en ny tid så den 24/10 åker vi in. Och det betyder att vi har fått flytta Namnkalaset till November istället.   Har även fått lite förklarat hur själva operationen ska gå till.  Så det senaste dagarna har vi bara försökt kurera oss så Valle ska bli frisk. Mycket promenader ute i friska luften. Så nu blir det inge öppna förskolan på ett tag tills vi har vart i Uppsala. Idag tycket jag att Valle var tillräckligt frisk för att  kunna gå på Mammagruppen på BVC. Jätte trevligt att få komma ut och träffa de andra. Valle och jag gick till arbetsförmedlingen och luncha med mamma också. jag har även ”stickat” mig en halsduk. Köpte ett sånt där sett från panduro Quick knit. Det är som att påta som man gjorde när man var liten. Lätt och kul. Tog mig tre dagar att bli klar men jag är riktigt nöjd. Imorgon är det fredag och Vi ska  hämta Andreas på jobbet. Efter det kommer en av Mammorna från mammagruppen hit och vi ska ta en promenad. Så då får vi hoppas att det är bra väder. Annars blir det att kurera förkylning hela helgen.  

Valle i lunchrummet
Så nöjd är jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar