tisdag 2 oktober 2012

God natt


Ligger i sängen och vrider och vänder på mig. Såg förra inlägget alla felen som hoppat in. Alltid lika kul och se vad mobilen vill skriva. Missar ibland/
Ofta att den ändrar till andra ord än de jag vill skriva. Men nu är det tillfixad. Idag åkte jag och Valle ner på stan och handla på Panduro. Så nu ska jag fixa mig en halsduk nästa vecka. Sen var det dags att åka till Bäckby för spädbarnsmassage. Det var sista gången då jag och valle inte kan gå nästa vecka. Men det har vart trevligt. Valle tappar ofta fokus när vi är där. Men det brukar vara riktigt mysigt när vi masserar här hemma innan kvällsmålet och natti natti. Brukar bli ett skön avslutning på dagen. Var över till min mamma och hämta en vinteroverall som hon köpt till Valle på tradera. Tack tack för den. Lite stor men den ska nog växas i. I morgon har jackor planera att åka till sjukhuset och lämna blodprover. Ska ju dit om två veckor. Sen får vi väl se om det blir en sväg till jobbet.
Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

  1. din mobil skriver nog som han själv vill. FÖr jag förstod inte riktigt
    "I morgon har jackor planera att åka till sjukhuset och lämna blodprover."

    SvaraRadera
  2. Hej, välkommen att bli publicerad på Artikelkatalogen.nu
    Skriv en unik artikel på minst 300 ord och lägg in max två länkar i texten tillbaka till din blogg.
    Välkommen!
    www.artikelkatalogen.nu

    SvaraRadera