torsdag 25 oktober 2012

Oprationsdag





Nu ligger jag och Valle på vårat nya rum. Har fått ett eget så nu slipper vi dela med en massa snarkare. Fick även veta att Valle kommer sova i ett annat rum i natt där han kommer övervakas av natt personalen. Känns skönt. Just nu är det väldigt svårt för mig att ta i han då han har ont och har en massa slangar i sig. Just nu sover han sött. Just nu är jag trött på alla sett man kan. Har vart en lång och jobbig dag. Undrar de timmar som de operera gick jag och Andreas på stan och fika. Vi handla även mat till mig som jag åt i kväll. Allt ska ha gått jätte bra för Valle och det är det viktigaste. Bara så hemskt att se att han har så ont.
Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Å´stackars lilla gulliga Valle!Hoppas du blir bra snart, så att du slipper lida.Tycker så synd om dig lilla Valle.Många pussar och kramar till dig, Valle <3
    Kramar till dig,Åsa också. Ha de så bra

    SvaraRadera