söndag 21 oktober 2012

Lördagen

Igår åkte jag och Valle till sthlm. Jag skulle iväg och jobba men Unga Reumatiker och våran sista aktivitet för i år. En pysseldag med smyckestillverkning. Vi vart ca 30st som var där. Börja dagen med tacos och sen vart det prat och lite ritande och pärlplattor tills tjejerna från pärlshopen kom. Tycker de hela sluta väldigt bra som vanligt. Alla var nöjda och glada när de åkte hem. Det är alltid mycket tankar och känslor efter en sån här dag. Valle fick under tiden vara hemma med farmor och farfar. När jag väl kom hem så låg han där på golvet och såg nöjd ut. Så jag tror han har haft en bra dag han med. Tack Lena och Håkan för hjälpen!  Nu ligger jag och Valle och myser i gästsängen efter han har ätit frukost.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Tack själv Åsa, för att vi fick råom och mysa med gosiga Valle. Många kramar till er <3 <3

    SvaraRadera