måndag 23 juli 2012

Måndag morgon


Måndag morgon grått och trist ute. Blåser och liter små stänk. Hela familjen ligger i säger just nu. Kom väl i säng vid 2 igår. Kolla på Mamma Mia på 4an sen vart det att gudfadern på tv. Andreas låg och sov med Valle i soffan. Och jag passa på att knappa på datorn under tiden. De vart ingen ide att gå och lägga sig när det var typ 1-1,5 timme innan har skulle ha mat igen. Andreas tog Kl5 passet så jag fick sova. Tycker han kan passa på nu när han är hemma på helgen.  Så jag mata här vid 8 sen var det vaken tid. Så jag och Valle har lekt. Vi har kollat på hans leksaker. Vi har läst 3 små grisar. SPOILER VARNING. Kan inte fatta att grisarna äter upp vargen i slutet. kändes lite  hemskt. Inget slut som jag minns. Sen vart det lite mer lek innan han gnällde i några min innan han slockna här i sängen bredvid mig. Ligger och funderar på vad man nu ska hitta på i dag. Funderar om man ska klä på oss och gå ut och gå även om det är dåligt väder. Nu ska jag börja med av sockring här hemma. 2veckor LCHF. Så man får bort de här jobbiga sockersuget. Vart tårta 5gånger förra veckan. Och kakor,bullar,godis och glass. De måste slutas med de nu annars kommer jag bli stor som grodan boll. På tal om grodan boll. Prova min ansiktsmasken från lush som jag fick i pressent igår. Var riktigt bra. Gud vad len och ren man kände sig efter. Har ni tråkigt i vecka  hör gärna av er händer inte så mycket nu den här veckan. Nä nu är det nog dags att gå upp och ta tag i den här dagen.
Published with Blogger-droid v2.0.6




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar