onsdag 4 juli 2012

En dag i Solen


Idag har jag vart korkad. Jo jag har syndat. Jag har vart ute i solen. Tyvärr får jag väl lida för det här nu i kväll då det känns att jag lever inne på toa. Men jag har haft en jätte fin dag. Vi börja med åka ner till Mälaren och gå det vanliga stråket. Där nere tog vi även glass. På väg hem så träffa vi på ett av paren från familjegruppen. Ingen bebis där än utan de var tre veckor kvar. Så vi stod och prata en liten stund där. Undrar lite hur det gått för de andra jag och henne vi träffa var de som skulle ha sist i gruppen. Väl hemma så satt vi oss i trädgården och njöt Andreas rensa ogräs medans jag satt med Valle som var vaken och skulle absolut inte ligga i vagnen. Riktigt skönt där i skuggan. 26+ var det. Vi vart väl sittande där i några timmar. Passa även på att äta där ute i dag när det väl var fint väder. Sen avsluta vi kvällen med att gå en långpromenad med Juno.  Så en riktigt trevlig dag. Men som sagt på väg hem från promenaden gjorde sig kroppen till känna. Så nu sitter jag svullen och röd i ansiktet och magsmärtor. Hoppas på att det blivit bättre till imorgon. 



Juno spanar på båtar

Valle sov hela promenaden




Pappa mys

Kvällens middag Torsk i paket men inte i paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar