tisdag 31 januari 2012

V60

I Fredags var jag och hälsa på på jobbet. Det var ju äntligen dags att hämta ut de nya övningsbilarna. Så det vart en liten heldag för mig. Först träffa jobbarkompisarna och prata lite strunt och så. Sen åkte vi ner till Volvo fick titta på bilarna och fick en genomgång av alla finesser. Sen så bjöd Volvo på lunch. Sen var det dags för ”rundturen.” Alltid när vi köper nya övningsbilar åker vi karavan igenom stan och visar upp den. Det är alltid det roligaste det brukar ju sticka ut när likadana bilar kommer på rad. Den här gången kom det 8st. Lite synd att jag inte han jobba i dem riktigt snygga vart dem. Har fått min ”egna” bil också. Eller den blir min bil när jag börjar igen. Det är ju jag och Chefen som har BE utbildningen så de två bilarna har dagkrok. Men det var en trevlig dag. Men Gud vad trött jag var när jag kom hem och kroppen värkte som fan.  Man får inte ha för roligt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar