onsdag 4 januari 2012

Onsdag....

Idag är det onsdag….. Har redan märkt att jag har svårt att ha koll på vilken dag det är. Tog torsdagsmedicinerna idag. Idag har det inte hänt så mycket. Duschat, ätit frukost vart ute med Juno och sen har jag läst i min nya bok jag köpt. Det är det som har hänt i dag. För att sova länge (9:00) och göra så lite är det konstigt att jag är så trött. Men som jag brukar säga min kropp vet när jag inte jobbar och då passar han på att bli sjuk. Har haft redan ont när jag vaknar på morgonen. Annars under den här veckan har jag slängt ut julgranen plocka bort lite tomtar och sånt. Julgardinerna planerar jag på att försöka få bort nästa vecka.  Har försökt att laga bröd. Kom till jäsningen sen såg jag att brödmixen var över ett halvår gammal. Då tappa jag suget att fortsätta.  Saknar att träffa folk och få babbla på finns inte så många att prata med här hemma. Visst Andreas kommer hem vi 12tiden men tror snart han går och gömmer siig för mig här hemma. Nä nu ska jag nog ta och spana lite på receptet till kvällens mat.  Ha det !

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar