tisdag 24 januari 2012

Helgen

I fredags begav vi oss till huvudstaden. Fredagskvällen bestod ut en trevlig fika kväll hos Andreas syster. Den stora anledningen till att vi åkte till sthlm var att jag skulle på styrelsemöte och för att fira Elsa som har blivit stora tjejen. Svårt att förstå att hon börjar bli så stor nu. Hela 7år.


I söndags var det äntligen dags att tapetsera barnrummet. Gick riktigt bra tycker jag. Var lite orolig då jag inte riktigt tycker om papperstaper då jag tycker det är lite mer krångliga. Men nu är rummet äntligen klart för inredning. Nu saknas det bara lite lön på kontot så man kan införskaffa lite möbler.


Elsas födelsedagstårta


Köpte en ny bok när jag var centralen i sthlm.


Hej då trista grå väggar!


Nu är det randigt och Glatt!

Måste bjuda på en bild på min nya fina jacka.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Här kommer det en award till dig och din blogg :) Superfin va?! :)

    http://teatravel-glutenresan.blogspot.com/2012/01/blogg-award.html

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa,
    vilket fint tapetval! Den är verkligen färgglad och uppiggande. Du säger att du inte tycker om pappertapeter. Vad finns det annars för tapettyper? (jag är helt oerfaren som tapetserare)

    Jag tycker du ska visa upp ditt projekt på Byggla! Jag jobbar där och vet att det finns fler tapetserarprojekt att inspireras av. Du kan få tips och smakråd inför kommande projekt samt spana in andras projekt. Tycker du att det låter fint kan du maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer om både Byggla och den lilla moroten jag kan erbjuda.
    Ha en fin fredag! :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera