måndag 16 januari 2012

Helgen

Den här helgen har vart trevlig. Lite halvlugn. I fredags så börja jag med att vara hos tandläkaren kl 8 på morgonen. Ingen sovmorgon här inte. Fy tusan va ont det gjorde. Var där för att ta bort några års tandsten. Måste börja gå oftare till tandläkaren. Därefter åkte jag till Maxi och köpte pålägg. Träffa på Andreas där så då fick Juno följa med mig hem så det vart ingen lång jobbdag för henne. Sen åkte jag hem och baka lite nytt bröd som vart lagom frukost för mig och Andreas när han kom hem. Sen på kvällen åkte vi till Skultuna för att äta middag på Brukshotellet med Mia och Tony. Tonys syster och hennes man var även med. Det var trevligt att få komma ut några timmar äta god mat och träffa trevliga människor. Det var filébuffé. Sen var det bara åka hem och titta slutet på spåret och sen vart det sängen.  Andreas har ju jobba hela helgen.  I lördags så var det ganska lugnt var och hälsa på mamma och brorsan i några timmar sen åkte jag hem och ”hjälpte” Andreas att plocka ur det framtida barnrummet. Sen så spackla Andreas rummet.  I söndags åkte vi till Erikslund och shoppa de första bebisprylarna. Vart lite sängkläder och en mobil från Ikea. Sen åkte vi vidare och köpte färg till rummet och beställde tapeter.  Låter som vi gjort jätte mycket men tycker det vart väldigt lugnt ändå. Många små vilostunder i soffan.  Nästa helg är det Sthlm och styrelsemöte och Barnkalas som står på agendan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar