lördag 2 oktober 2010

Öl i mängder.....

Igår så åkte vi till Stockholm. Så vi ska vara här till i morgon. så i går åkte vi till Stockholm Beer & whisky festival. Och vad hade jag där och göra? Ja jag vet inte riktigt då jag inte dricker öl. Men jag funka väl som moralist stöd. ;-) Köpte en riktigt god Cider hos OT. Nuförtiden så görs det inte riktigt goda cider sorter. Men den här var helt ok. Det vart även lite öl hos Nynäshamns Ångbryggeri. En av deras ljusa ölsorter. Pickla heter den. Tyvärr tycker jag öl blir så bittert efter bara lite gran. Sen är öl alltid godast när man äter något till.

Idag så är Andreas och hans föräldrar på Fotboll. Så då tar jag och Juno det lugnt. Och det kan behövas. Så nu sitter jag fixar lite framför datorn. Har även min bok med mig så om en stund så ska jag lägga mig och vila och läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar