måndag 18 oktober 2010

Bingo

Nu har jag läst klart Bingos bok. Och många undrar nog varför jag läste den. Många har inte höga tankar om honom. Jag vet inte riktigt men branschen är väldigt intressant. Men titta på han. Han är ful och tanig vad är det som har gjort han så stor? Nu när jag har läst boken så har jag fått mig en helt annan syn av Bingo. Jag har alltid tyckt att han ser lite blond och korkad ut. Men när det gäller att jobba så tror jag att han har mycket innanför pannbenet. Han verkar även ha en stor personlighet. Man får också läsa om sidor av han som man inte visste eller trodde skulle finnas. Jag kan tipsa om att läsa boken. Man drar flera gånger på smilbanden. Och man blir även lite lätt rörd av att läsa hur han nämner sin dotter.

Nä nu lämnar jag den här boken och ger mig på nästa Kjell heter den.


Bingo & hans super söta dotter Nova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar