söndag 5 september 2010

Helgen

Helgen har vart riktigt trevlig. Under fredagen så tog vi det lugnt jag börja läsa på bok nr 3 i ”trueblood” serien. Riktigt bra. Men gud vad annorlunda. Böckerna är inte alls som serien har vart. Så här hemma sitter man nu och drömmer om Eric. Nä, men jag kan tipsa om böckerna har redan börja på bok nr 4 i helgen.

Färgade håret i fredags också. Det var över ett år sen sist. Får ju sår i hårbotten då och då så då brukar jag inte färga det. Men nu var det lite lugnare på den fronten. Så då var det bara att passa på. Så nu är det mörkt och fint.

I går så var det Gårdsfest/ kräftskiva. Själv äter jag ju inte skaldjur så jag gjorde en taltik med lite smått o gott. O gott var det också. Kvällen sluta riktigt trevligt. När det vart för kallt så gick vi hem till en i styrelsen. Andreas och Jag var väl sitt hem och då var kl efter tre.

Idag så pocka vi fram köttfärssås ur frysen och till det stekte vi vitkål och det kan jag tipsa om det var riktigt gott.

Idag fick även våra kryddor flytta in från pallkragen och står nu i köket.

Ikväll fuska vi lite i hemma och gjorde en hallonpaj. Våran vikt nedgång har gott riktigt bra jag har gått ner ca4kg på 3vekor nu. något jag även upptäckte i helgen är också att cola inte är riktigt lika gott längre. Det är väldigt sött.




Min nya fina tröja jag hade i går.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar