tisdag 28 september 2010

Förändringar

Mycket nu som händer.
Nu ligger det i startgroparna för mycket förändringar.


1. På slutet av veckan får jag veta om jag får gå med i patientskolan som börjar 15november. Får jag börja då så blir det sjukskrivning på halvtid i 5veckor. Och då får jag gå till sjukhuset och träna och lyssna på föreläsningar. Måndagar och torsdagar. De andra dagarna så åker jag och jobbar. Så nu så är man lite uppe i varv. Känner att det är dags nu. Och jag känner att nu är det rätt läge för mig. Det är nu jag håller på att ändra i livet. Så nu är det bara en lång väntan att se.

2. Jag trodde jag hade lagt allt som hade med ungdomsförbund på hyllan. Men tänk vad ett samtal kan ända på det. Nu har jag gett mig in och ska börja jobba med en helt ny förening. Känns lite skrämmande. Men också väldigt lockande att få se och prova på något nytt. Tänker berätta lite mer när jag själv har blivit lite mer insatt i det hela.

3. Senaste nytt är att jag har bytt mail adress nu så om ni vill nå mig med m ail eller på MSN så hittar ni mig på
asa.skoldehammar@hotmail.se

1 kommentar: