söndag 20 juni 2010

Nej jag är inte Ma Barker.

Och gud vad jag skämdes på ica maxi på hälla igår. Hade stannat för att handla lite mat när jag var på väg hem från Enköping. Och efter jag har betalat och skulle gå igenom bågarna vid kassan. Så börja de tjuta. FY fan vad pinsamt! Fick gå igenom 3 gånger och det fortsatte bara att pipa. Och det var massa i butiken som börja stirra på mig. Vilka blicka man fick. Jag som aldrig har snattat kände mig som värdens skurk.

Sen fick jag vänta på att de skulle komma och hämta mig för att gå bort till övervakningsrummet. Där de tog en sån där hand skanner. De hitta inget som pep. Och han vart så där ok det var ju konstigt då är det väl fel på bågen då. Sen följde de med ut ur butiken och när jag gick förbi bågen vid ingången tror ni inte den också börja pipa!

Jag ville bara gå under jorden. Visst fick en påse algrens bilar som plåster på såren. Men skit samma jag gillar ju inte ens bilarna. Var skitskraj att det skulle börja pipa när jag gick igenom bågarna på Erikslund i dag. Men inget ljud förutom min suck av lättnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar