söndag 27 juni 2010

Helg

Har nyss fika i skuggan. Riktigt härligt! Och snart är helgen slut och det är dags att gå och jobba. Det ska bli skönt. Blir en kortvecka då jag ska till sjukhuset på fredag. Den här helgen har vart riktigt trevlig men gud så jobbig.

Har mått riktigt dåligt så jag misstänker att jag har fått inflammationer på flera ställen runt ryggraden. Vet inte riktigt vad som har gjort mig så dålig. Solen, sena nätter, alkoholen att jag missa min ena värktablett i fredags kväll. Kan ju även vara blandning av allt. Vissa straffar gud med en gång sägs det ju. Det är väl inte så att man får ha trevligt.

Låg i soffan mad min vetekudde och spana på film i går. Vi har köpt Wolfman. Jag hade väldigt höga förhoppningar på den. Tyvärr så levde den väl inte upp till dom . Men var helt ok ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar