fredag 28 juni 2013

Torsdag en ren skit dag.

Ja min toesdag var ingen rolig dag. Börja dagen med att ringa min familjeläkare då jag har haft problem med ögonen här i några veckor. Mina ögonlockar svullnar och gör ont. Det skaver mot hornhinnan och gör ont. Så nu var jag trött på det då det skvullna i onsdagskväll igen. Fick en tid till läkaren kl 10. Var där i 6min fick inte svar på varför eller så. Hon tyckte de var inte så hemskt så de var typ bara låta det vara. Jag kunde ju droppa i lite koksaltlösning så det håller rent. Men efter lite gnäll fick jag en ögondropp/salva att ta på ifall de är en bakterie. Går ju som sagt på cellgifter så de vill ofta inte läka ut lika bra då. Får väl se vad som händer.  När jag var klar på stan åkte jag och Valle runt och titta på presenter till Andreas. Och på ett ställe gick de inte så bra. Fan skäms som fan. Missa en infart och stanna längs kanten. Släpte förbi en bil och börjar sen backa försiktigt bakåt stannar till då det kommer en bil och ställer sig bakom. De vissar sig att den ska in på samma ställe. Jag tänker jag har backat tillräkligt jag kommer in. Börjar svänga och Pang! Jag kör in i stenen de ställt i hörnet. Fan va jag skämdes. Är så sur på mig själv.  Jag skulle ha åkt och vänt istället. Så de var bara att åka till Toyota och fotta och prata med försäkringsbolaget.  Kommer "bara" gå på 5000kr. Så nu blir det inget nytt soffbord jär hemma. När vi väl vart där så åkte vi ner till city festivalen och gick ett varv. Var inte så imponerad av det i år. Valle vart glad han fick en ballong.  Andreas valde. det vart en helikopter.  Jag och Valle spana på en Hello Kitty.  Sen åkte vi hem och tog kväller. Visst ja Valles tält har fått flyttat in i hans rum. Lite trångt men myssigt. Juno tycker om att ligga där när man är i rummet och leker med Valle.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar