tisdag 11 juni 2013

mycket som händer

Ja nu händer det mycket. Hur ska man orka? Carl min lilla lillebror har tagit studenten!  Så svårt att fatta att han har blivit så stor. Vi hade festen här hos oss i våra  trädgård.  Familjen och god mat. Vart en trevlig dag. I lördags så grilla vi. Andreas har tjata om att göra hamburgare på högrev.  Det var riktigt gott. Saftigt vart det. Lite mer salt och peppar nästa gång bara. Nu har även sommarschemat börja på öppna förskolan. Så igår var vi ute och lekte i en lekpark och hade trevligt. Imorgon är det bad på löga som gäller. Så hämta ut en badbiljett förra veckan. Så får se om Valle  vågar gå ner i badet.  Imorgon blir våran lilla skrutt ett helt år! Tiden går så fort.

Annars då? Jo jag springer väl på sjukan hela tiden nu känns det som lämnar ju blodprov varannan vecka.  Men nu blir det lite oftare då jag ska på läkarbesök nästa vecka. Fick brev i fredags att mina blodvärden är dåliga nu. Och mitt hb har blivit för lågt nu. Det var även tecken på järnbristanemi. Så det förklarar ju lite varför jag är så trött och anfådd hela tiden. Så nu ska vi väl utreda varför mitt blodvärde är så dåligt hela tiden. Måste bestäma hur vi ska göra med cellgifterna om jag ska fortsätta eller inte. Har även börja spana in lite om aktivitetsersättning som det så fint heter nu. Nu blir man ju inte sjukpensionär längre. Får se vad framtiden ser ut längre fram. Men det är nog mycket att fundera på.

Nästa vecka har Andreas Semester en vecka. Då ska vi umgås och hitta på saker tillsammans. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar