söndag 23 juni 2013

Hej då Söderstadion!

Idag är Andreas och hans föräldrar på sista matchen på söderstadion. Det är ju dags för en ny arena för Hammarby. Under dagen var vi där och titta. man fick säga hej då och gå runt där och titta på läktare och omklädningsrum m.m. jag satt kvar utanför med Juno då hon inte fick gå in. Men jag var in och kolla på arenan jag också. så nu efter vart tillsammans med Andreas i 11år kan jag nu säga att jag vart på söderstadion. även om jag inte är Hammarbyare så tyckte jag dagen var trevlig. Tror det var kul för Andreas att få med sig Valle och visa lite från fotbollen.
Far & Son

Kan vi gå hem nu?

Valle på avbytarbänken 

Familjen Hammarby

The Family 

Valle och Farmor tog en sväng efter fikat.

Ja man kan bli lite knäpp när man väntar på folk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar