fredag 28 juni 2013

Fredag och sol

Idag var jag iväg och storhandla på morgonen. humöret har vart förjävlig på mig idag. Jag är den första att erkänna det. Jag är inte lätt att ha att göra med när jag är så här. Så jag flydde fältet och tog med Valle ner på stan. Vi gick på city festivalen och allsång för barn. Valle hade kul även om låtarna var kanske för större barn var det mycket som hände. De var pirater som sprang runt och pippi långstrum var med. Och en jätte stor krokodil som spela trumpet.  Många barn var där  Valle älskar att titta på äldre barn som leker. Han blir helt förtrollad. Valle fick även dra i ett snöre och vann en nallebjörn. Tror de roligaste var att stå på bänken och dra i snöret än nallen. Sen dela vi på en langos. Eller Valle fick lite bröd och tugga på så han vart nöjd. På väg hem så slocknade han så fort han satt i bilen. Hemma vart det lite plask i baljan. Efter maten åt vi reterna av glassen från frysen. Till de åt vi hemma odlade jordgubbar.  Valle dissa jordgubbarna men älskar glassen.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar